Stezky krve: Danse Macabre

Stezky krve byly zamýšleny jako čtyřdílná série městských larpů pro několik desítek hráčů z prostředí RPG světa Vampire: The Masquerade. Danse Macabre navázalo na první (Melodie noci, 2007) a druhý díl (Hranice lidství, 2008), přičemž jednotlivé postavy, zastupující různé frakce uvnitř Camarilly, bylo možné mezi jednotlivými akcemi přenášet. Třetí pokračování se uskutečnilo 17.-19. října 2008 v Brně a herní design se soustředil na podporu sociálních konfliktů a osobního boje s bestií.

Každý díl Stezek krve představuje jeden víkendový larp, jehož hraním hráči spoluvytváří příběh utajené komunity vampýrů v reáliích současného Brna. Jednotlivé hry na sebe navazují a vytváří tak nejen komplexní ságu o krizi ve společnosti upírů, ale i dramatické osobní příběhy pro hráče, jejichž postavy postupně prochází jednotlivými kapitolami.

Stezky krve byly postavené především na sociálních vztazích uvnitř komunity upírů, skrytém mocenském boji o prestiž ve světě Rodných a odhalování tajemství herního světa. Larpy z této série se naopak primárně nesoustředily na simulování fyzických soubojů a různých nadpřirozených schopností upírů – jak tomu často bývá u jiných larpů s touto tématikou. To, o co se Stezky krve snažily, je budování dramatických konfliktů, rozvíjení příběhu a vytváření mrazivé atmosféry, díky které se rolové hry z prostředí Vampire: The Masquerade staly tolik populárními. Herní lokality byly situovány nejen do historického centra Brna, ale i do tmavých uliček a sklepů.

Larp se přihlásil k dobovému manifestu M6, jehož základem je především poctivé hraní role a omezení fyzických konfliktů.

2 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1